I know you like it when i lick and bite my ruby lips



Dagarna rusar förbi, har fått hem min studentklänning och kan fortfarande inte bestämma mig om jag vill ha den, slagit in Andrea's paket, köpt en tröja för 100 kr, har börjar världens mest plågsamma kurs - kalligrafi, färgat håret, ätit jordgubbar, drömt mardrömmar de senaste 5 dagarna, gått miljoner vändor på stan, fått krokarna i hallen uppskruvade (9 månader efter att jag flyttat in), upptäckt att Ben & Jerry fått två nya smaker, blivit väckt nio på morgonen av att Andrea bankar på dörren, har kanske kanske kanske bestämt vilken klänning jag ska ha på balen, jobbat, spenderat en massa tid med bästa vän, sett på hockey. Det här är ungefär det mest märkvärdiga som jag har gjort i veckan, tiden går fort när man har roligt säger man ju, inte för att det här lät så speciellt kul men det har det varit. Nu ska jag handla så man kan få någon frukost i morgon, middag står Andrea för i morgon eftersom hon bjuder på mat på Allstar och sen bio. Elva av tio toasters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0