I just want you to feel as I do, obviously the most impossible thing in the world



Jobbade som vanligt i morse och for se möta Andrea för en stund på stan och lunch på jobbet. Jag har ätit indiskt tre dagar i rad och är förtfarande inte less! Hade jag inte handlat upp mina sista pengar på Ica idag så hade jag farit dit i morgon igen! Annars har det varit en ganska jävlig dag, har haft den värsta huvudvärken på jag vet inte hur länge! Har bara legat i soffan och tyckt synd om mig själv och önskat att någon kunde komma och ta hand om mig. Det är en stor nackdel med att bo själv, ingen finns i närheten för att ta hand om en när man ligger liten och ynklig och är sjuk. Det hela blev dock faktiskt lite bättre när jag tittar i kalendern och ser att det är exak en månad tills dess att vi åker till turkiet!! UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0