But it don't matter what I try to do I keep on forgetting to forget about you



Vi är inne på vår 3:e vecka i skolan och jag är redan less... Hur bra är det egentligen? Med andra ord, jag är körd. Sitter på filosofilektionen och är så uttråkad att jag letar resor till Nice bara för att hålla mig vaken. Vi har inte ens varit hemma i tre veckor och jag vill iväg igen!
Men på onsdag får jag ju i alla fall åka iväg en liten sväng, till Ikea, fortfarande i Sverige men det blir kul ändå.
För över ett år sedan gjorde jag den här resan för att handla grejer till min lägenhet vilket är helt sjukt och nu är det Andreas tur. Ingen hade väl trott det här för ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: LINN

åh, the olive tree!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-13 @ 16:19:39
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0