All I want to hear are those three little words



Äntligen fredag, humöret är på topp och jag är taggad på utgång men så blir det inte utan jag ska tillbringa dagen och kvällen med min bästa vän istället, precis vad jag behöver!
Är riktigt less på att laga mat själv och väldigt sugen på hemgjord pizza (hint hint Andrea).
I morgon står jobb och julpyntsshopping på schemat eller i alla fall så ska vi ut på jakt efter julpynt, jag fick ju handla allt mitt förra året men Andrea har ju en hel lägenhet att fylla och inredningsberoende som vi är så är det precis vad vi ska göra i morgon, dricka pepparkakslatte och tagga julen och julmarknader och allt julbak.. Ja, vi bakar hellre lussebullar, går på julmarknader, hänger upp julpynt och gör våra lägenheter julmysiga, alldeles för mycket vuxenpoäng för att det ska vara normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0