Who says I can't get stoned? Call up a girl that I used to know, fake love for an hour or so


 
En vääldigt blöt dag i somras. 

Andrea kom till mig när hon kom tillbaka från Vindeln eftersom att det inte gick bra med bussar till henne.
Jag var bara tacksam för sällskapet och för att någon kommer och tar tag i min städning.
Ni kan inte ana hur många gånger jag undrat över vad jag skulle ta mig till utan denna människa!?
Och det är inte bara för att hon ser till så att jag städar ordentligt.
Dagens roligaste måste dock ha varit då Andrea börjar kalla katten för Micke helt från ingenstans.
En intern grej men jäklar så kul det var.

I morgon är det dagen med stort D.
Jag och Andrea ska hälsa på min mormor, (som äääälskar Andrea) gå på bio, ut och äta och sedan hem till mig och baka macarons och byta födelsedagspresenter.
På torsdag laddar vi med super frukost och sedan ska vi hinna med Myrorna, Rusta, Boom, Jysk, Godishuset och kanske en fika.
Det är sådana här dagar som bara är helt perfekta och jag känner hur lycklig jag egentligen är!


Kommentarer
Postat av: din beundrare :/

varför sa du inte till mig, jag kunde lika gärna komma och hjälpa dig :)

2010-04-08 @ 02:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0