Been there done that messed around I'm having fun don't put me down



Ni anar inte hur mycket jag längtar tills dess att sommarlovet är här och vi får tillbringa alla varma och soliga dagar ute i Stöcksjö.


Andrea har fått ännu mer feber och tillbringat hela kvällen i sängen medan jag har kokat te och pysslat om henne.
I morgon bitti åker jag till mamma tills på tisdag och Andrea stannar här tills på onsdag så stackaren får ta hand om sig själv resten av dagarna.
Modern Family var förresten helt ok men inte mer än så.
Pappa kommer och hämtar mig halv nio i morgon så det är nog bäst att jag packar och hoppar i säng.
Det ska blir riktigt skönt att få komma till mamma några dagar, jag har saknat dem massor!
Dessutom har jag saknat mat, det har ekat i mitt kylskåp mer och mer de senaste två veckorna efter att jag köpte en väska för mina sista matpengar.. Så det ska bli gott att få äta ordentlig frukost osv. värre är det för Andrea som blir kvar här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0