And I guess I never told you im so happy that your mine



Just det!
Jag har ju gått och blivit med lägenhet igen! Jag bestämde mig för att ta den på Teg så innan 1 juli bor jag på rätt sida av älven igen. Kontraktet ska bara skrivas på sen så är lägenheten min, det är förstahandskontrakt så nu kan jag bo kvar där för alltid om jag så vill. Jag ska ringa till killen som bor där nu på måndag så att jag kan få komma och titta igen och mäta lite och självklart så att Andrea kan få kolla på den.
Det kommer bli l o v e l y men jag kommer faktiskt sakna den här lägenheten, det har skapats otroligt många minnen här!


Kommentarer
Postat av: LINN

vad kul att du fick lägenheten :)

2010-04-17 @ 20:26:21
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0