He Left The Bloodstains On The Carpet, Then You Ran Into The Bedroom



Vilka puddingar! ;)
Bild från i fredags när vi var ett gäng goa och glada här hos mig. 


Jag vaknade för inte många minuter sedan, det var meningen att jag skulle sova till halv åtta men klockan ville inte ringa så.. Var så sjukt trött idag så jag la mig i sängen direkt jag kom hem och såg på Gossip Girl och One tree hill. Men nu har jag massor att göra, sov ju två timmar mer än planerat.
Måste få i mig någon mat, käkade godis till middag typ så nu är jag sjukt hungrig.
Men istället för att äta ligger jag och kollar på skor från Din sko.
Kan dom inte flytta den butiken in till stan!!?
Jag tar mig i princip aldrig ut till Strömpilen men så fort mamma kommer hit så blir det prio ett!
Är så sjukt sugen på ett par nya skor.
Men nu maaaat

 


Kommentarer
Postat av: limpan the pimp

galet snygga brudar!

2009-10-01 @ 17:47:21
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0