So take my hand and walk with me

Snart kommer pappa och hämtar mig och sedan ska vi ut och äta med farmor och farfar, det är ju farsdag på söndag. Jag och min bror har en liten kris, han skulle köpa present och nu säger han idag att han inte hunnit...
Han som inte har plugg, slutar tidigt och bara kan ta moppen in en snabbis och har dessutom inte varit med någon den här veckan men har ändå inte hunnit. En ursäkt som jag inte godkänner men nu vet jag inte hur det blir, om jag måste köpta något vet jag inte ens vad. Vad fasen köper man till sin pappa som är gammal nog för att redan ha fått allt?!
Dessutom måste vi hämta min cykel som står kvar på mimer, nyckeln gick av så jag fick ta bussen hem fast det är inget jag klagar på.
Efter middagen blir det Idol och jag har tänkt ladda upp med antingen glass eller godis, är sjukt sugen på att bara ligga hemma och jäsa i soffan. Förhoppningsvis är Jesper inte hemma så då kan jag lägga mig i hans säng och kolla på hans platt-tv.
Men nu ska jag springa en snabbis på Ica bara, även fast jag inte minns vad som skulle handlas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0