Just know that she'll be thinking of me even when she's with you

Idag stod gymmet och utvecklingssamtal på schemat.
Så skönt att träna! Ska nog göra sällskap med Andrea och flytta dit.
Tog en liten risk och cyklade dit också, jag som hatar att cykla när det börjar bli kallt. Men jag överlevde ju uppenbarligen, sakta gick det dock. Fast det höll på att gå åt helvete, var tvungen att tvärnita på mina icke existerande bromsar men det blev inget magplask.
Efter träningen cyklade jag vidare till Mimer och Jon för ett utvecklingssamtal, som gick lika bra som vanligt.
Och nu sitter jag här och dricker kallt kaffe och försöker bli pigg, måste plugga NK nämligen men jag ORKAR INTE! Ge mig jullov eller något snart så jag for sova! Jag tror att jag ska sova hela lovet, vakna upp på julafton och sedan somna om till nyår. Nä, skämt och sido, men skönt hade det varit.
Nu ska jag ta tag i pluggningen, måste bara försöka hitta svart tyg till min lilla svans. Det är tydligen inte det lättaste. Någon som känner att de har lite tyg att ge bort?? Kontakta mig i så fall, det är lite bråttom. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0