Skooooooola

Nu sitter jag på skola och vi börjar inte förrän om typ en halv timme men bor man i bushen så blir det inte mycket till sovmorgon. Men idag gjorde det inte så mycket även om det nog var ganska jobbigt för oss alla att kliva upp i morse. Men vi hann det vi skulle och dessutom gå till bussen i tid.
Efter det här har vi sam och engelska och sedan lunch, jag kan ju säga att lunchen lockar ganska mycket eftersom att jag inte hann äta något annat än ett glas yoghurt till frukost. Dagen kommer nog att bli lite jobbig, men mest för att vi inte sovit något.
Efter skolan ska jag möta upp mamma och gå på stan en sväng sedan ut och äta på någon restaurang, jag tror att vårt första val är Maxim än så länge. Men det ska bli kul, hon har ju flyttat till Skellefteå nu så hon kommer ner några timmar i dag så att vi kunde fixa lite grejer. Måste bl.a. ta ut en del pengar till Ikea, det är ju bara tre veckor dit nu :D vi var och hämtade ledighetslapp när vi kom också.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0