Skogsmulle

Nu sitter jag och Andrea här mitt ute i skogen och gör typ ingenting. Eller Andrea pratar i ´mobilen och jag börjar bli rastlös för att jag inte fått prata med henne på ganska länge nu.
Vi kom hit väldigt sent även fast vi var i Skellefteå strax efter 4 men vi har varit på Maxi och handlat sjukt mycket, sen hämta Ias, sen leta efter någon stans att äta men allt var typ stängt i denna stad!
Det slutade men att jag och Andrea hamnade på en grekisk restaurang och år sallad och de andra på en kina.
Men nu sitter vi här och täckningen är helt jäkla värdelös här!
Jag sitter just nu mitt i rummet och om jag flyttar mig så blir det dålig täckning och hur många gånger som helst har jag varit tvungen att reparera msn. Vanliga Internet har jag lagt ner med att försöka vara inne på, det blir så jäkla segt.
Det är så sjukt irriterande men nu ska vi gå till det andra huset och hämta en madrass sen ska vi lägga oss med en Ben & Jerry's och se på film. Mysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0