Jaa må ja leva

Idag fyller då jag 17 år, grattis till mig.
Har inte fått några presenter än men många gratis och goa kramar från mina finaste vänner! Tack för det, hihi.
Efter skolan ska mamma hämta mig och så ska vi handla några grejer som vi missade igår sen ska vi hämta indisk mat och fara till mormor och äta. Men jag har inte tid att stanna nå länge, det blev ju inte så mycket plugg igår heller så jag måste hem och plugga hela kvällen! Tur att jag har med mig boken i väskan så då får jag vara trevlig och sitta och läsa hos henne. Sen blir det fika hos pappa i helgen också och en massa släkt och skit.
Men nu ska jag försöka göra lite jobb innan vi slutar i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattisss honeyy!

2009-03-26 @ 15:30:31
Postat av: linn

ingen fara :D grattis igen!!

2009-03-26 @ 20:07:25
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: emma

GRATTIS SARA på suttonår dagen! =)

2009-03-26 @ 21:43:52
Postat av: Rebecka Djerf

grattis i efterskott sara!:)

2009-03-27 @ 12:03:10
URL: http://rebeckadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0