9 Mars

I dag skulle det ju egentligen vara första dagen i skolan efter ett alldeles för kort men härligt lov men eftersom att jag inte alls mådde bra igår så valde jag att stanna hemma idag. Men i morgon måste jag verkligen gå, kan inte missa en massa viktiga lektioner fast jag får väl se om jag orkar hela dagen.
Jag har haft ett väldigt lugnt och skönt lov och egentligen inte gjort något speciellt men det var precis som jag ville ha det. På påsklovet blir det ju mest bara att packa en massa grejer och stapla lådor tills mammas flytt.
På tal om flytt, även fast jag var hemma och sjuk idag så åkte jag och mamma ändå till Elin (hon som har lägenheten) och fikade, mätte väggar och SKREV PÅ KONTRAKTET!! iihhh :D :D :D
Så nu är det klart, lägenheten är min! Eller mammas men sak samma.
Jag längtar verkligen tills jag får fara på IKEA och shoppa, måla om lägenheten och börja inreda.
Jag önskar att jag kunde göra det i morgon redan!





My love and I at HM.

Kommentarer
Postat av: linn

jag älskar det där stora provrummet :D

2009-03-10 @ 09:24:11
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: linn

det är najs! hur blev hålet i naveln??

2009-03-10 @ 17:55:30
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0