24 Mars


Snart har vi engelska och då ska vi skriva en uppsatts.
Jag är lite nervös men jag vet egentligen inte varför, vi får ju ha med oss alla papper och så..
Men jag vill att det ska gå så bra som möjligt.
Dessutom är jag skit hungrig även fast jag drack en drick yoghurt och ett äpple, tyvärr gör det att jag inte kan koncentrera mig.. Men det går nog bra.
Hann med bussen i morse gjorde jag också och dessutom var den snabb så jag fick stå inne i stan och vänta på nästa buss i flera minuter.
Första lektionen var NK, vi färglagde fåglar, lyssnade på deras läten och även Bröderna Lejonhjärta. haha
Vilken klass går vi i?
Men jag tänker inte klaga, det är ju bara skönt att slippa göra något, jag hoppas att hon fortsätter med det här =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0