Sneak peak




Det var ju meningen att jag skulle lägga upp en ny bild varje dag från lägenheten men så har det ju uppenbarligen inte blivit. Men jag får väl försöka lägga upp de bilderna jag har kvar.
Som ni ser så är det en bild på balkongen, det ser ganska gräsligt ut men jag har i alla fall handlat en rosa kruka som står på bordet nu. Dessutom hade jag tänkt smyga ut och sno några kvistar från syrenen nu i natt. Har inte vågat göra det mitt på dagen så jag tänkte att skulle göra det någon natt. Men vi får väl se om jag orkar göra det.
Nu måste jag i säng, jag ska hinna snygga till här i morgon för att sen möta upp Fanny på stan.
Sen på kvällen blir det sushi här hos mig, vi får väl se hur vi ska lyckas med det. Det kommer bli spännande kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: olivis

men du, det lät ju riktigt mysigt det!

jag ser fram emot att få komma och hälsa på i nylägenheten snart, är på tiden att ses nu sara! kramis:)

2009-06-15 @ 21:43:54
URL: http://oliviabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0