plugg, snörvel, snark.....

Det blir att stanna hemma i morgon, jag är helt slut..
Tror att jag har feber men jag har inte hittat en termomenter så att jag kan kolla.
Jag halvsov i två timmar framför tvn när jag kom hem, kunde inte somna helt för att näsan var helt tät.
Men nu har jag druckit två koppar med starkt kaffe och käkat några sockerbitar ( i brist på godis) så att jag ska vakna lite.
Råkade somna med engelska boken i sängen.. Men jag har i alla fall paserat hundra sidor, nu är det "bara" hundra sidor kvar..
Jag ska bara skriva klart sen ska jag dyka ner i psykologiboken och inte lägga bort den förän jag skrivit frågor till alla sidorna. Tack gode gud för att det inte är många!!
Dessutom har jag kopierat upp recepten till fredagens mat, så tjejer förbereder på go' maten!(förhoppningsvis...) Jag kan lova att ni kommer ha ont i magen efter, speciellt tackvare kladdkakan. hihi. Men ni får leva med det. (A)
Ja, som sagt blir det att stanna hemma i morgon, men bara för det blir det ingen lugn dag. Jag har tusen grejer som måste göras, har till o med gjort upp en liten planering.

¤ Läs ut engelska boken
¤ Bädda nytt i alla sängar
¤ Städa klart på rummet
¤ PLUGGA!
¤ Kolla i köket efter ingredienser
¤ Skriv handlarlista på vad som saknas

Okej, kanske inte tusen grejer men det känns mycket och med tanke på att jag är bäst på att sova bort dagen så är det lite av en utmaning att hinna med allt. Dessutom är inte min kropp riktigt med på noterna. Men jag är är envis så det måste gå!
Psykologiboken skriker efter mig....!! Dessutom skriker magen tydligen efter mat också. Hejsss



Jag fortsätter på fjällen temat. Så här såg det ut uppe på fjället någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0