7 November

Äntligen helg!
Den är veckan har gått hur riktigt fort men det är bara skönt.  Det har inte ens varit nått märkvärdigt i skolan.
Men snart börjar helvetes veckorna.......
Mötte upp Olivia på stan efter skolan, det är alltid lika roligt att träffa henne och prata om ditten och datten.
Vi gick runt och kollade men jag hittade ingenting, inte Olivia heller.
Jag var tvungen att gå till banken också för igår när jag tittade på mitt konto över internet så fanns det en insättning på 717 kr som jag inte har en aning om var de kom i från. Den enda ledtråden jag hade var Ersättning, men vad ska jag bli ersatten för? Jaa, banksnubben kunde inte hjälpa mig så jag antar att det bara är att tacka och ta emot.
Efter det gick vi och fikade, tog en stor chi latte! På Wayne's så klart, enda stället med perfekt Chi latte.
Nu har jag dessutom fått iOlivias uppmärksammad på latten.
Mot slutet kom även Sofia en stund och vi satt och snackade lite innan hon och jag tog bussen hem.
Har bara tagit det lugnt ikväll och sett Idol, tänker fortsätta på samma spår och ska snart se de nya Gossip Girl och One tree hill. Skulle ju ha varit med girlsen i klassen men det sket sig så det blir näst nästa helg i stället.
Skriv upp det flickor!
I morgon blir det stan, ska prova nya glasögon men det blir troligen inget köp sen på kvällen vet jag inte. Men någonting blir det i alla fall.

Hade bäst, pusssssss








Min sängvärmare.

Kommentarer
Postat av: linn

haha! men min träningsverk är så gott som borta nu :) nästan!

2008-11-08 @ 10:39:37
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

naw vad söt :D hihihi

2008-11-08 @ 10:54:44
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

din stackare :(

2008-11-08 @ 17:30:08
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

jo, den var helt ok :) men det ska komma ännu en till film, blev så förbannad! haha

2008-11-08 @ 20:35:15
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw så söt :)

2008-11-10 @ 20:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0