25 November

Varför känns alla dagar så slöa?
Det är som om man inte gör något alls på lektionerna.
Värst var nog ändå engelskan, fy tusan!
Jag höll verkligen på att somna, trodde inte att jag skulle klara av att hålla ögonen öppna genom hela lektionen som är typ 1½ timme. Dessutom har vi en praktikant och monica satt bakom mig men det var väl tur det för annars hade jag nog verkligen somnat.
Efter skolan så var det ut i kylan med Linn.
Jag måste bara klaga över den svenska vintern, fy tusan för den!!!
Usch vad jag hatar vinter eller egnentligen hatar jag inte själv vintern utan att frysa och det gör jag typ varje dag.
Men som det var för nån vecka sedan så var det helt okej, då frös jag inte ens i strumpbyxor.
Nu är det -7 grader ute, burrrrrr. Jag som måste gå till mamma och mata katten.
Jag kom på en grej.
Jag är ju en väldigt lyckad person så när jag kom hem igår så hade pappa målat om köksbänkarna röda och på direkten så går jag fram och pillar på dem och lämnar efter mig väldigt fina fingeravtryck efter mig!
Jag i ett nötskal men som tur är så lyckades jag släta ut det igen, phjuu.




Go' fika med tjejorna när Millan fyllde år!

Kommentarer
Postat av: sussss

dööö skola dööööööööööööööööööööööööö

2008-11-25 @ 20:32:09
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0